fredag 1. juli 2011

SOMMERÅPNING av BRIT`s egen lille SOMMERSUNNEHJØRNE

 Da er sommersunnehjørnet offisielt åpnet.
Jeg skal prøve å få til et lite innlegg hver dag med noen
gode tips, råd og tanker rundt en sunn sommer her hos meg: )
Det vil bli både mat, mosjon, motivasjon
og med dette på plass så håper jeg at jeg vil
 oppleve mestring av  min sommersunne livstil:)
 I året 2009 på vei ned mine 40 kg tok jeg pantent på grasklippingen.
Den har jeg overtatt i år også.
Dette gir nemelig verdifulle trimpoeng.
Det er ikke lenger oppgitt som trimpoeng men med skritt teller på
og med høgeste tempo på klipperen
synes jeg man godt kan notere seg noen poeng på dette.
I den gamle kursboka står klipping av plen for de mellom
70 - 90 kg oppgitt som 1 trimpoeng pr 20. min.
For å ikke overdrive la jeg det  inn som
moderat gange 4 km 70-90 kg oppgitt som 1 trimpoeng pr 40 min.
SÅ i SOMMER er
DET DIN TUR MED ANSVAR FOR KLIPPING AV PLEN:)

1 kommentar:

  1. Ok, OK, jeg kapitulerer!
    Etter å ha mast på ungene i 2 dager skal jeg heller brette opp ermene og trå til ;-)

    Har faktisk vært ute og jogget 2 dager på rad nå, så jeg er i gang!

    SvarSlett