lørdag 14. mars 2009

Pizza for "godt voksne" :)

I dag har jeg prøvd ut en oppskrift fra kursbok 1, den raude boka.
Jeg laget spekepizza. Utrolig spennende oppskrift med spesial pizzafyll som inneholder både chili og hvitløk. Ingrediensene ellers er også spenstig og anderledes enn vanlig familiepizza med spekeskinke og BLÅSKIMMER OST:):) Det smakte fantastisk deilig og anbefales på det varmeste. Men jeg vil vel kalle det en pizza for godt voksne, mulig noen av husets yngste ville ha rynket litt på nesen av denne pizzaen...
Om du ikke har kursbok 1 finner du også oppskriften innpå vektklubbens sider her

2 kommentarer:

  1. Spennende pizza! Kanskje for "voksen" smak for meg også...hihi. For jeg er så kresen og liker ikke sånn blåskimmerost... Men jeg er en STOR pizza elsker! Og på bildene ser din kjempegod ut!
    Uten å ha regnet på kalorier... så har jeg en mager pizza variant som vi bruker. Med syltynn speltbunn, kyllingkjøttdeig og mager Norwegia mm.
    Ha en flott søndag! Jeg kjenner jeg begynner å bli litt motivert til å prøve å gå ned i vekt jeg også!

    SvarSlett
  2. Dette må være midt i blinken for meg som elsker sånn ost.

    SvarSlett