onsdag 18. mars 2009

300 gram ned = 300 gram melkesjokolade




Veiedag og resultatet ble små musesteg ned 300 gram. Men ned er ned og i hvert fall hvis en sammenligner det med 300 gram melkesjokolade som jeg må innrømme lett kunne gå med på en dag er DET MANGE kalorier spart:)
Jeg har ikke smakt en sjokoladebit siden 23.februar og akkurat det har jeg tenkt å fortsette med. Når jeg har slanket meg FERDIG, må jeg begynne å jobbe med sjokolade avhengigheten min. Jeg har helt unaturlig forhold til sjokolade og må JOBBE INTENST med hvordan leve et normalt forhold til dette... Det tror jeg er et tyngre og vanskeligere arbeid enn å gå ned 40 kg....
Men mye av min årsak til overvekt ligger i disse gule platene ovenfor...
Uka ellers er jeg veldig fornøyd med, ligget på en gjennomsnitt på nesten 1700 kalorier ,fått 15 trimpoeng og " mistet" 5 cm.
Så selv om 300 gram er lite er jeg VELDIG FORNØYD LIKEVELL:):)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer, ned ER ned! Du er på rett vei!

    Jeg også er temmelig svak for sjokolade...og chips. Huff!!! Hadde jeg bare klart å styre unna dette, så tror jeg nok vekten hadde krøpet nedover.
    Nå er vi ferdig med litt kakebesøk og festing på noen uker, håper jeg kunne klart å komme i gang da!
    Klem fra Turid;)

    SvarSlett
  2. Grattis igjen med fin vektnedgang :) Alle skritt teller, selv museskritt. Jeg for min del har fått en fin vektnedgang så langt og er 2 kilo unna det første delmålet :)

    Lykke til videre Tirben......

    SvarSlett
  3. så kjempe bra..

    Men akurat nå så må jeg si at jeg er imponert, har sittet og pløyd meg gjennom både den nye bloggen din og den gamnle som jeg helt tifeldigvis kom over.. du er jammen med de produktiv.. kjempe fint. Har virkelig kosa meg når jeg har bladd igjennom alt du har skrevet og tatt bilder av.

    Vi skrives

    SvarSlett
  4. 300 gr ned, er 300 gr mer ned enn ingenting..syns du er kjempeflink jeg..
    Er ikke selv en sjokoholikker, men derimot med potetgull - der har jeg problemer...men, da får man bare holde seg unna det når man er i butikken så går det jo så greit. Har man det ikke så får man heller ikke spist det.

    SvarSlett