onsdag 11. mars 2009

Minus 2.8 kg:):):)!!!!

SÅÅÅÅÅÅ mye har jeg gått ned denne uka. Nesten 1 og en halv melpose!!!
2.8 kg var en ordentlig HOPP ned.Nå har jeg gått ned tilsammen 4.2 kg Har igjen 35.8 til mitt endelige mål.

I dag starter jeg også Grete Roede kurs på internett med første bok. Skal bli greitt å få litt oppfølging fra noen annen og ikke bare holde på å arbeidet alene. Har jo også hjelp av min fastlege.
Veiedagene mine blir fra nå hver onsdag.
Jeg skriver opp mine mål i dag og så skal vi se om det har blitt mange cm etter 8 uker:)
Hals: 34
Overarm: 37
Bryst: 108
Midje: 105
Ende: 124
Lår: 75.
Vekt: 110.8

2 kommentarer:

  1. Fy søren så flink du er.....hvordan i all verden klarer du det? Jeg trener det kroppen makter, men får ikke slike resultater.... :(.

    Kjempebra tirben.......Stå på

    SvarSlett
  2. Gratulerer med flott resultat! Her har det ikke gått så bra men jeg gir ikke opp for det. Skal bort i helgen så det blir vanskelig å følge GR. Har store planer om å legge inn mer trim fra neste uke. Tror det er det som må til for meg.

    Lykke til videre!

    SvarSlett