onsdag 27. mai 2009

Nytt antrekk fra ny eske:)

Nå har jeg fått på meg yndlingsbuksa mi igjen. Slikt gjør en glad:)
Begynner det å bli en mindre meg?? Hm jo litt mindre. Jeg har jo laga denne bloggen for å konkretisere for meg selv utvikling og da hjelper disse bildene veldig, både med å se at det we blitt mindre, men også å se at man har et stykke igjen:)
Sist klesekse fikk dere hilse på hesten, det må derfor bli oksekalven Borrat denne gangen.
Han er nettopp fått kommet ut og bor nå sammen med Lille Gris Gisle Pia.

I går kveld la de seg side om side i en svær halmhaug som lille Gris hadde laget sovereir i:)
Dyr er også sosiale skapninger:)
Det som bekymrer meg mest akkurat nå er at jeg har forstrukket en muskel i venstre fot og i dag har jeg smerter i korsryggen.. FÅR IKKE TRIMMET!!!!! og det blir litt krisestemning i hjernen min av den grunn...

3 kommentarer:

  1. Hei :-)
    Så fin blogg du har. Fant adressen hit i et innlegg på vektklubben.no. Gratulerer så mye med ny kleseske og kjempebra resultat så langt. Blir moro å følge deg videre nedover.

    Ha en fin dag - også håper jeg muskelen i foten ikke er vond så lenge. God bedring!

    Hilsen Vilde fra Vektklubben

    SvarSlett
  2. Gratulerer med aa komme inn i buksa igjen! Selv om foten ikke er helt god, og du ikke faar trimmet, saa maa du fokusere paa aen blir bra, og bare passe maten mens du venter. Ikke begynn foer muskelen er god iallefall! Lykke til videre, og jeg kommer innom igjen snart!

    SvarSlett
  3. Wow - du jobber deg nedover ser jeg. Tegner meg som abonnent her hos deg, så kanskje det smitter litt. Koselig å lese innleggene nedover i bloggen din

    SvarSlett