tirsdag 12. mai 2009

Kroppen min likte de nye trimaktivitetene!!!

Her poserer jeg med mine to nye trimaktiviteter, sykkelen og stavene. Bruker de ikke samtidig, men nesten har lakt opp til litt trialatontrim. 3 dager uka sykler jeg 30min, gå 30 min og staver meg 30 min. Ellers i uka vekslet jeg mellom staver og gåturer. Fikk over 20 trimpoeng denne uka og mye av det kommer fra stavgang, der løper trimpoengen på:)
Og det har gitt resultater NED 2.8 kg denne uka.!! Gruffe fra romsdalsturen er forsvunnet og til og med lengerned en noen gang før i dette året. Vekten stoppet på 102.5 kg.
Starter også på kurs 2 i dag og derfor tar jeg med målene mine fra kursstart 1 og til i dag
Hals 34 - 33 forsvunnet 1 cm
Overarm 37 - 33 forsvunnet 4 cm
Bryst 108 - 102 forsvunnet 6cm
Midje 105 - 99 forsvunnet 6 cm
Ende 124 - 117 forsvunnet 7 cm
lår 75 - 70 forsvunnet 5 cm
Tilsammen har 29 cm forsvunnet fra min kropp og det er ikke å forakte.
Ha en god uke alle sammen, jeg traver videre med mine staver:)

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Har sett i hele bloggen din, og er imponert over viljestyrken du har nå.
    Jeg har da noen greteroede kurs på nakken jeg også, men det er det der med etterpå.
    God motivasjon å lete frem esker med klær -noe å tenke på det.
    Masse lykke til med trimmen og jobben du har foran deg.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for linken på hobby boden. HEr skal jeg følge med, jeg går ikke på grete roede kurs, men Weight Watchers siden jeg er i UK. Lykke til neste uke! Og gratulerer med kleseska som ble åpnet!

    SvarSlett