fredag 8. mai 2009

Bok og trimanbefaling:)

Jeg har utrolig stor sans for Finn Bjelke. Har hørt minst 90 % av alle sendingene til Herremagasinet. Får da masse god latter og god musikk. MÅTTE derfor kjøpe boka; "Gutta på kur" Leste den ut i en fei og fikk meg mang en god latter. Selv om menn og damer tenker og gjør slanking på forskjellige måter var det mange igjennkjennende situasjoner.
Og når man kan forbrenne 40 kalorier ved å le 15 min pr dag er denne boka absolutt et bidrag til å få det til:)
Ellers etter min litt deprimerende siste uke har jeg nå " gravd" fram gå stavene mine. Var på tur både onsdag og torsdag. Og det kjennes at adskillige flere muskler brukes enn ved en vanlig gåtur. Har bestemt at i kurs 2 skal jeg variere trimpoengene med vanlig gåtur, gå staver og sykling .
Fant denne oversikten over hvilke muskler man stimulere ved gåstaver og forstår nå hvor jeg er så stiv i f.eks setemusklene og skuldrene:)
Skal ut på tur med staver i dag også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar