tirsdag 25. januar 2011

Treningsløftet og MÅL 2011

Dette er et av nyttårsfortsettet2011: trening 2xi uka.
Og akkurat det har jeg faktisk holdt!
Takket være at jeg har startet opp Aktiv Roede på Frøya
med spinning og styrketrening som innhold
får jeg i hvert fall en økt nesten gratis
og en tur i uka klarer jeg.
MEN jeg må ha enda mer ambisøst mål


Nemlig sykling!!
Frøya er en øy og rundt øya går det vei.
Det tar ca 2-3 timer å sykle rundt i rolig tempo.
Dette er mitt mål 2011. Sykle rundt frøya
og lørdag 28.mai




Delta på Toure de Frøya!!
Jeg liker å ha mål og jobbe mot
-så herved er dere innvitert til å følge meg i min opptrerning mot
Toure de Frøya 2011.

4 kommentarer:

  1. Det var nettopp Treningsløftet som plutselig så mange av mine venner avga på facebook, som ledet meg inn på Roede-kurs. Og det er så morsomt for det virker!
    Lykke til med Løftet og Tour de Frøya! :o)

    SvarSlett
  2. Lykke til med skikkelig tøft treningsopplegg! Det er bra at en kan starte på nytt! Det ble et par kg opp etter jul/nyttår her også. Tok litt tid å komme tilbake til sunn livstil, men nå er jeg tilbake der jeg var før jul. Og nå skal jeg ta siste innspurt, 1. mars er det et år siden jeg begynte og da er målet mitt at jeg skal ha gått ned 20kg. Har 1,8 kg igjen så det burde gå :)

    SvarSlett
  3. Hei :) Lykke til videre Brit.. dette klarer du..

    Gleder meg til å følge din vei til dette målet .

    Klem

    SvarSlett
  4. Sprekt mål. Det er innen trening jeg har mitt største forbedringspotensial. Nå har jeg meldt meg på Care og Roedes "Gå i hennes spor", så håper jeg marsmåneden skal legge grunnlaget for daglige turer resten av livet ;)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett