lørdag 6. november 2010

30 år med Grete Roede

Denne helgen er jeg på Roede konferanse i Bergen.
Har vært med på fantastiske foredrag i dag og flott festmiddag i kveld.
Og her ser dere damer som har vært kursledere i 30 år.
Tenk 30 år med å holde vekten,
30 år med å motivere andre til å ta av,
30 år til å lære nye ting,
30 år som gode kolegaer.
Jeg er så imponert over disse 3 damene,
Anlaug, Sonja og Kari
Og i Bergen har de også nå 3 generasjoner Roede ledere.
Mormor Anlaug, Mor Linda og minstejenta Elise.
Da må en si Roede metoden har festa seg som en livstil gjennom generasjoner.
Jeg må bare si jeg er utrolig stolt over å være en del av denne gjengen.
Gleder meg nå til i morgen til å høre på Trond Haukedal
som har skrevet Solstråleboken!!

1 kommentar:

  1. Trond Haukedal er bare herlig å høre på...Man blir rett og slett sliten i lattermusklene,men du verden så mye klokt han sier..
    S¨å nå står det sikkert: "Du er en solstråle", på ditt baderomsspeil?

    Ha en flott uke.. Wenche

    SvarSlett