onsdag 25. august 2010

Årets internettslanker - DET ER MEG:):):)

Lite livstegn inn på slankebloggen min - og grunnen til det er ikke at jeg har gått opp i vekt - MEN har utrolig mye å gjøre i forhold til f.eks blitt feiret som årets internettslanker hos Grete Roede. MEGA flott opplevelse!!
I tillegg har jeg mange roede kurs på Frøya og Hitra .
Tilsammen fra jan og til oppstart nå i august har jeg hatt
ca 170 kursdeltagere
og nå skal jeg starte med nye ca 50.
Dette er en utrolig motiverede jobb for meg,
gleder meg til hver kurskveld, til hver kursleder samling, til konferanser
og skolegang i regi av Roede.
Fra før av har jeg likt Roede metoden som bruker selv
og det få lov til å være en del av dette gjør meg
faktisk VELDIG stolt!!
Til årets slankefest måtte det bli EN SUPERDAME kjole
for det akkurat slik en føler det etter
50 kg lettere:)
Jeg bruker nå mer min hovedblogg for å legge inn gode tips.
Kom gjerne på besøk til Brits Puslerier
Denne slankenbloggen blir likevell liggende for her håper jeg mange kan få den inpirasjonende behøver til å våge å kaste seg ut i sin livsendring med sunt kosthold og trim:)
Når jeg klarte det kan alle klarer det!!!

2 kommentarer:

  1. Gratulere så mye !!!
    Du fortjener virkelig prisen
    Og lykke til som kursleder
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Såååå bra!!! Gratulerer så mye! Og takk for at du deler med andre. Det er alltid inspirerende å se at folk lykkes. Selv har jeg gått ned 20 kilo i vår og i sommer - du, så deeeeilig. Bare 3-4 kilo til nå, så er jeg fornøyd.

    Du ser forresten skikkelig flott ut :)

    SvarSlett