søndag 10. januar 2010

Juleresultatet ble 2 kg opp

Her står jeg å tilbereder nyttårsmiddagen; pinnekjøtt. Skikkelig godt og skikkelig kaloribombe. Men jeg spiser jo det bare tre ganger i året og da to av de i julehøgtiden.
Det ble altså 2 kg opp, men jeg depper ikke av dem grunn. jeg har levd i sus og dus i over 10 dager. Og det var lett å gå tilbake til de vanlige rutiene. Jeg har ikke behov for å kjøpe sjokolade bare fordi den nå er på halvpris:) Det er en lettelse.
PÅ disse bildene er det 40 kg forskjell . Første bildet tatt nyttårsaften 2003 og siste nå i 2009.
Jeg skåler for forkjellen og gleder meg til 2010 hvor jeg skal lære meg å leve med meg selv som normalvektig.
Neste uke går startskuddet for ny milepæl i mitt liv som kursleder i Grete roede. Gruegleder meg..:) 60 påmeldte damer med store forventninger som jeg håper jeg klare å motivere til å nå sine mål for seg selv i 2010.

6 kommentarer:

  1. Det er en fryd å lese om ditt nye liv hvor sunne valg er blitt en del av hverdagen. Og SE den forskjellen! Herlig!

    Lykke til som kursleder :-)

    SvarSlett
  2. gratulerer med nytt liv. Det er godt å motbevise legene , når de sa at dette klarer du aldri , jeg hadde en del mer en deg og har lippødem i bena . Noe som gjør at vekta viser noen kg for mye , men det kan jeg leve med. Også at jeg BURDE gå ned 10 til . MEn BURDE er død , og jula med 1 kg opp er over.
    Og oprasjonene er over, jeg rakk det før de snørte igjen pengesekken og lot alle med overflødig hud uten tykk lommebok stå i kø i åresvis . Og jeg er like glad hver gang jeg finner flere som klarte det. Og jeg er sikker på diu blir en toppers kursleder . Lykke til

    SvarSlett
  3. Kjære Brit :)

    Gratulerer nok en gang med flott resultat, jeg er imponert over din innsatsvilje:):)

    Lykke til med jobben som kursleder, er sikker på at du kommer til å bli en kjempe flott kursleder som har mye å bidra med, skal bli spennede å høre hvordan de går.

    Ha ei fin uke:)

    Klem

    SvarSlett
  4. Lykke til med jobben som kursleder for Grethe Roede!

    Bloggen din er en inspirasjon, og et dytt i riktig retning for oss som trenger å gå ned noen kilo.

    SvarSlett
  5. Fy flate..Kjenner eg blir stolt over deg når eg ser ka du har klart:) Du er jammen flink ! !

    SvarSlett