onsdag 9. september 2009

Tikk takk tikk takk , Brit går nesten som en klokke:)

Ja akkurat nå kjennes det ut som at alt går som en klokke. Stødig og sikkert framover.

Denne uka ny kilo ned. Og det værste er at jeg ikke føler jeg strever med å oppnå kiloene. Det betyr nok at rutinene er så innarbeidet at alt går på skinner eller som ei klokke:)

Den nye kiloen innbar en annen stor hendelse i dag , nemelig ny epleterskel. NED 30 KG
I dag er jeg 84.8 og det betyr også at jeg kun har et ensifra tall og gå ned 9.8 kg!!!!

Mine trimpoeng har den siste måneden blitt samlet via kaoskontroll og oppussing. Neste prosjekt som startet i går er loftsgangen. Det er jo så vidt jeg tør å bekjenne mitt rot her i bloggverden, men som vektkonkretiseringen er det greit å konkretisere rotet også. Det er jo så hærlig når jeg kan komme med bilder av forandringer til det bedre:)
MEN det jeg ville fortelle om kaoskontroll på loftet var at der i skuvsengen dukket alle klærne som hadde blitt for stor og som var sortert ut for loppemarked.
For artighet måtte jeg jo prøve noen. OG når man har gått fra størrelse 56 og ned til 42/44 er det ekstemet forskjell. Jeg forstår ikke at jeg har fylt ut noen av disse klesplaggene!!!

3 kommentarer:

  1. Hei :) jeg er full av beundring.. du har klart de . Grautlerer 30 kg ned er jo en bragd i seg selv. Kjempe flott:)

    Du e så godt innarbeide du nå at de meste går av seg selv, lykke til med resten av kiloene. Heier deg fremover og sender deg motivsjonsklemmer i massevis for å klare de siste kiloene.

    Ha ei flott uke videre:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Tror min "klokke" trenger nye batterier...
    Kanskje helt ny klokke hadde vært noe, for ikke noe går på skinner her:-(

    DU ER FLINK!
    NYT ditt nye jeg!
    Klem fra Trulto!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 30 kilo!
    Jeg datt innom helt tilfeldig og det er kjekt å sjå at det går ann. Jeg har like mange kilo som skal bort. Bynte 12. jan.
    Hilsen fra Hege

    SvarSlett