fredag 22. januar 2010

Bursdagsfering i fjor og i år

Det første bildet ble tatt i fjor dagen etter min 43 års dag og det andre er tatt nøyaktig et år etter og nå 44 år.
Det første bildet heter på mine bilder: VÅKN OPP, det var dette bildet som gjorde utslaget at nå vil jeg endret mitt liv mot nytt liv, OG DET HAR JEG KLART:)
Veldig førnøyd med å ha fått bedre plass i stolen og med min kropp.
Som burdagspresang har jeg nytt min første grilla kylling med skinn på et år, pannekaker med både sukker og blåbær, vanlig is og til og med et par biter sjokoladebiter. I morgen er tilbake til vanlig kosthold. Synes egentlig det er flott at det er stor forskjell på fest og hverdag. Festene blir nemelig enda festeligere de få gangen i året jeg har det. Bursdag er en, jul den andre og påske den tredje + en uke om sommeren. Ellers synes jeg det er helt ok og flott og leve på min vanlig meny:)

5 kommentarer:

  1. Hei
    Det var veldig moro å lese om din vei mot et lettere liv. Jeg er også på den veien, men har tatt en liten rast (som ble et halvt år og noen kg opp). Nå er jeg på tur igjen ved hjelp av internettkurs hos Grete Roede. Skal ned over 40 kg til sammen og har endel igjen etter min rast.

    Har lagt bloggen din inn på favoritter og vil gå inn å lese flere ganger. Nå skulle jeg ønske jeg ikke hadde stoppet opp og gått opp, da hadde jeg kanskje vært der som du er nå.

    Jeg tror du blir en flott Grete Roede kursleder. Ønsker deg masse lykke til.

    Har du tatt av alt via Internettkurs?

    Masse gode ønsker fra
    May-Liss

    SvarSlett
  2. Gratulerer Brit. Du er kjempeflink. Likte veldig godt den rutete blusen du har på deg der. Stilig! :)

    SvarSlett
  3. GRATULERER!! Du må da være bra fornøyd når du ser dette? Inspirerende for meg ihvertfall :-) Du har vært SUPERFLINK!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med overstått bursdag, og superflott resultat med nye mat- og mosjonsvaner. Du er til stor inspirasjon!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  5. Du ser smashing ut Tirben. Gratulerer så masse med fantastisk innsats. Du er en inspirasjon for mange, inklusiv meg.

    Nyt helgen.

    SvarSlett