onsdag 25. januar 2012

Hei og hopp - det er ennå liv

Denne bloggen har ligget DØD over et halvår. Det betyr ikke at man ikke tenker på sitt sunne livstil og levesett- MEN prioritering av to blogger har det blitt mest LIV på Brit`s små puslerier. Her dukker det opp både en og annen oppskrift utprøvd fra Roedes mange oppskrifter. Har som intensjon å legge ut et middagstips pr uke på pusleribloggen, og stort sett legges de ut søndag og mandag.
Etter litt tankespinn i helga så har jeg kommet til at jeg skal puste liv i denne bloggen også  med et innlegg pr uke- SÅ FØLG MED HER VIL DET KOMME TIPS OG IDEER SOM HAR HJULPET/HJELPER MEG og SOM JEG HÅPER KAN HJELPE ANDRE:)
Håper alle til nå har greidd å holde nyttårsfortsettene sine og hvis IKKE det er IKKE FORSENT Å SNU - enda 11 månder igjen av året:)

2 kommentarer:

  1. Gode nyheter. Jeg er så glad for at du har latt denne bloggen ligge åpen. Jeg trenger inspirasjonen. Så jeg gleder meg til litt inspirasjon fra deg :-) Går det bra med å holde vekta forresten? Vært artig om du kunne skrevet litt om det, og litt om forskjellen på din hverdag fra da du gikk ned i vekt og mot nå når du bare holder deg på stabilt nivå.

    SvarSlett
  2. Uh, inspiration til at komme i gang, - det er lige hvad jeg trænger til. Men som du skriver, er der jo 11 måneder tilbage af dette år. Jeg følger med her hos dig:)

    SvarSlett